ترجمه ویرایش چهارم"کتاب یادگیری الکترونیکی و علم آموزش:
دستورالعملهای تایید شده برای مصرفکنندگان و طراحان یادگیری چندرسانهای" تالیف کالوین کلارک، و ریچارد مایر توسط دکتر جواد حاتمی استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران و محقق میهمان دانشگاه واگنینگن هلند، و دکتر کیومرث تقی پور استادیار تکنولوژی آموزشی دانشگاه تبریز و از سوی انتشارات آینده آموزان آتا چاپ شد.
ویرایش چهارم کتاب حاضر شامل فصل؛ "یادگیری الکترونیکی (انتظارات و چالشها)، افراد چگونه از دورههای الکترونیکی یاد میگیرند؟، عمل مبتنی بر شواهد، رعایت اصل چندرسانهای، رعایت اصل مجاورت، رعایت اصل چندحسی، رعایت اصل حشو، رعایت اصل انسجام، رعايت اصول شخصيسازی و تجسم، رعايت اصول تقطيع و پيشآموزش، درگیری در یادگیری الکترونیکی، تأثیر استفاده از مثالها در یادگیری الکترونیکی، آیا تمرین یادگیری را کامل میسازد؟، یادگیری همیارانه در محیط الکترونیکی، چه کسی در کنترل است؟، یادگیری الکترونیکی برای ساختن مهارتهای تفکر، یادگیری با بازیهای کامپیوتری، وکاربرد دستورالعملها" است که نسبت به ویرایش سوم آن 40 درصد تغییرکرده است. از این کتاب میتوان بهعنوان منبع اصلی برای دروس مقطع کارشناسی علوم تربیتی (کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت، مبانی چندرسانهای آموزشی، آموزش از راه دور، تولید محتوای الکترونیکی، طراحی پیام و مواد آموزشی)، دروس مقطع کارشناسی ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی (آموزش از راه دور و کاربرد آن در بهسازی منابع انسانی)، دروس مقطع کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی (طراحی درس افزارهای چندرسانه ای برای آموزش مجازی، طراحی و توسعه آموزش تعاملی مبتنی بر وب، نظام جامع یادگیری الکترونیکی، و ارزشیابی مواد و نرم افزارهای آموزشی)، دروس مقطع دکتری تکنولوژی آموزشی (تولید نرم افزارهای چندرسانه ای آموزشی، آموزش الکترونیکی با تاکید بر یادگیری الکترونیکی) استفاده کرد.
ترجمه ویرایش چهارم"کتاب یادگیری الکترونیکی و علم آموزش:
یادگیری ,آموزش ,الکترونیکی ,رعایت ,آموزشی ,الکترونیکی، ,رعایت اصل ,یادگیری الکترونیکی ,دروس مقطع ,مقطع کارشناسی ,، دروس ,بهسازی منابع انسانی ,کتاب یادگیری الکترونیکی ,ترجمه ویرایش چهارم
درباره این سایت